Some

Meidät erottaa eniten muista sosiaalisen median markkinointi eli lyhennettynä some. Olemme luoneet jokaiselle kiinteistönvälittäjälle ja asuntomyyjälle vahvat henkilöbrändit somen avulla. Yrityksen vahvan somenäkyvyyden lisäksi suurta osaa näkyvyydestä tarjoavat nimenomaan välittäjien omat henkilöbrändit ja niiden somekanavat. Vahvuuksiimme kuuluu tarkan datan seuraaminen siitä, mikä toimii missäkin kanavassa milläkin hetkellä. Some elää ja muuttuu vahvasti, ja vain harvat osaavat käyttää sitä oikealla tavalla. Hyödynnämme työssämme etenkin Facebookia, Instagramia ja LinkedInia.

Arvomaailmamme tärkeimpiä kohtia on avoimuus, jota tuomme paljon esiin somekanavissamme. Jokainen myytävä kohteemme julkaistaan somekanavissamme ”Tulossa pian myyntiin”-ilmoituksillamme ennen kuin ne julkaistaan virallisesti myyntiin. Jokainen tarjouksen hyväksyntä ja sovittu kauppa kerrottaan julkisesti kanavillamme ”Ostotarjous hyväksytty”- ilmoituksilla. Kun haluat tietää, mitä meille on tulossa myyntiin, ja kuinka paljon teemme kuukausittain kauppaa, löydät tiedot aina somekanavistamme.

House Lahden instagram puhelimen näytöllä

”Päijät-Hämeen suurin näkyvyys”

Somekanavistamme löytyy yhteensä yli 30 000 seuraajaa, ja päivityksemme saavat kuukausittain yli 200 000 näyttökertaa. Meidän tavoitteemme on, että jokainen myytävä kohde näkyy somekanavissamme yli 25 000 ihmiselle ensimmäisten viikkojen aikana. Sitä näkyvyyttä ei voi saada missään muualla.

Panostamme rahallisesti eniten Facebookin sponsoroituihin ja tarkkaan kohdennettuihin päivityksiin. Pystymme kohdentamaan markkinoinnin juuri oikeille kohderyhmille ja alueille tarkkaan harkituilla ilmoituksilla. Käytämme ilmoituksissa vahvasti sellaisia sanoja ja lauseita, jotka herättävät mielenkiintoa.

Seuraa meitä somessa!

#houselahti